შეფასების რუბრიკა
ჯგუფის მუშაობის შეფასების
რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
ჯგუფის
მუშაობა წარუმატებელია
|
ჯგუფის
მუშაობა დამაკმაკოფილებელია
|
ჯგუფის
მუშაობა წარმატებულია
|
ჯგუფის
წევრების ჩართულობა მუშაობაში
|
ყველა
წევრი არ არის ჩართული
|
უმრავლესობა
ჩართულია
|
ყველა
ჩართულია
|
ურთიერთმოსმენისა
და აზრის გაზიარების უნარი
|
კამათობენ,არ
უსმენენ ერთმანეთს და არის ხმაური, არ იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
|
ხმაურობენ,
ნაკლებად იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
|
უსმენენ
ერთმანეთს და იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
|
ინსტრუქციის
მიხედვით მუშაობა
|
ზუსტად
ვერ მიყვებიან ინსტრუქციას
|
ნაწილობრივ
მოყვებიან ინსტრუქციას
|
მუშაობენ
ინსტრუქციის მიხედვით
|
დროის
ლიმიტის დაცვა
|
ვერ
ეტევიან განსაზღვრულ დროში
|
უმნიშვნელოდ
გააცდინეს დრო
|
დაიცვეს
დროის ლიმიტი
|
ლიდერის
როლი
|
ლიდერი
ვერ მართავს ჯგუფის მუშაობას
|
ლიდერი
ზოგჯერ ახერხებს მუშაობის წარმართვას
|
ლიდერი
ეფექტურად მართავს ჯგუფის მუშაობას
|
შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
1–3
|
4–5
|
6–7
|
8–10
|
მათემატიკური ენის ფლობა,
|
არაადეკვატურად ფლობს ცნებებს, ტერმინებს,
აღნიშვნებს
|
ნაწილობრივ ფლობსცნებებს,ტერმინებს, აღნიშვნებს,
|
ფლობს მათემატიკურ ენას, ტერმინებს, აღნიშვნებს,
|
კარგად ფლობს მათემატიკურენას,ტერმინებს,
აღნიშვნებს.
|
ლოგიკური მსჯელობის და დასაბუთების უნარი
|
ვერ მსჯელობს ლოგიკურად,ვერ პოულობს ლოგიკურ
კავშირებს,
|
ნაწილობრივ პოულობს ლოგიკურ კავშირებს, უჭირს
ზოგადიდან კერძოს გამოყოფა
|
ძირითადად პოულობს ლოგიკურ კავშირებს, უჭირს
ზოგადიდან კერძოს გამოყოფა
|
პოულობს ლოგიკურ კავშირებს, შეუძლია ზოგადიდან
კერძოს გამოყოფა
|
კავშირებისა და მიმართების დადგენა, ანალიზისა და
სინთეზის, პრობლემის გადაჭრის უნარი
|
ვერ ადგენს კავშირებს პირობასა და დასკვნას
შორის, ვერ ახერხებს შებრუნებული დებულებების და ექვივალენტური დებულებების
ჩამოყალიბება დასაბუთებას
|
ნაწილლობრივ ადგენს კავშირებს პირობასა და
დასკვნას შორის, ვერ ახერხებს შებრუნებული დებულებების და ექვივალენტური
დებულებების ჩამოყალიბება დასაბუთებას
|
ძირითადად ადგენს კავშირებს პირობასა და დასკვნას
შორის, ნაწილობრივ ახერხებს შებრუნებული დებულებების და ექვივალენტური
დებულებების ჩამოყალიბება დასაბუთებას
|
სრულყოფილად ადგენს კავშირებს პირობასა და
დასკვნას შორის, ახერხებს შებრუნებული
დებულებების და ექვივალენტური დებულებების ჩამოყალიბება დასაბუთებას
|
Comments
Post a Comment